Allt och INGET.

Jag tänkte att jag kanske kunde skriva något här. Även fast jag aldrig kommer på något vettigt att skriva.
Det har inte hänt så speciellt mkt sen sist. Jag har färgat håret lite. Jag lägger in en bild sen i slutet av inlägget. Träffade Johanna förra helgen tror jag det var, nejfan det var den här helgen. Eller? Mitt minne funkar inte riktigt som det ska är jag rädd. Men det var trevligt iaf. Jag sov kvar där iaf. Kunde dock inte sova så bra pga av tvn. Jag slog av ljudet, Johanna vaknade och slog på ljudet. För det är såhär att Johanna kan inte sova med ljudet av och jag kan inte sova med ljudet på. Så på det sättet är ju inte vi den bästa kombination. :P Men det gör inte så mkt. När jag väl somnar kan ljudet vara på hur högt som helst..typ.
Jag är dock fortfarande sjuk. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men har varit konstant sjuk nu i snart 3 månader. Det är ju inte så jävla coolt kan jag tala om för er. Så jag knarkar alvedon nu som bara den.
Pga att jag är sjuk så orkar jag heller inte träffa folk så ofta. Så jag sitter ju mest hemma och tycker synd om mig själv.
Just det. Jag har fått eget kontrakt nu också. Så nu slipper jag ha socialen springandes här varje helg. Det känns skönt.
Jag har heller inte lyckats sluta röka. Och inte börjat träna heller. Men det är ju endast för att jag är sjuk.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. SÅ det får räcka. Så nu får ni en bild på mig..
Och det är faktiskt rött, och inte rosa.
Puss // Sandra

Kommentarer
Postat av: mana

Du är verkligen skitfin i håret!

2009-12-07 @ 19:01:03
URL: http://lesbian-nun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0