Svammel

Jag har suttit en stund nu och funderat på om jag ska orka skriva eller inte. Det fick ju bli så att jag skriver lite. Även fast jag inte har en anning om vad jag ska skriva. Och just nu ser jag inte ens vad jag skriver, för min dator är cp. Men nu ser jag igen. Sitter i sängen, och lyssnar på musik. Och min dator är dum, och gillar inte att jag lyssnar på musik när jag inte har dom andra högtalarna inkopplade. Så  då är den dum mot mig och blir segare än vanligt.
Men iaf. Sitter och snackar med Johannah, hon ska följa med mig till stan på fredag och försöka hitta nån billig kjol eller nåt som jag kan senare sen på kvällen, när vi ska till statt och se Hardcore Superstar. Jag har ju inga kläder som passar längre, eftersom att jag har gått upp så förbannat mkt i vikt. Det är ju lite ahlv jobbigt måste jag säga.
Idag har jag knappt flyttat mig från sängen. Den har dagen har fått blivit Inte-flytta-sig-från-sängen-dagen. Men tror ändå att jag ska förflytta mig från sängen snart, till soffan. För att se om det finns något bra på tv(och för att kunna lyssna på musik utan att datorn för damp).
Virre åker snart upp till Norrland också. Ska försöka att träffa henne innan hon åker! Hon åker ju på typ...fredag tror jag det var. För några dagar sen kom jag på nåt skit bra jag skulle skriva här, men det har jag ju såklart glömt bort :$
Så det får räcka för den här gången.
Puss
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Wednesday

Det där var verkligen mest bara svammel, men det höll mig sysselsatt i säkert en minut :P :D

Vi ses på fredag!

2009-12-14 @ 22:09:21
URL: http://hathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0