Trööötttt

Jag är trött. jag har sovit typ 2 timmar på 2 dygn. Känns toppen. Idag sen lite senare ska jag åka in till K-hamn och besöka katthemmet där. Ska kanske börja praktisera där. Ska bli najs. Hoppas bara inte jag blir för kär i sötkatterna. Det vore ju illa, för då skulle jag vilja ta med mig dom hem. Och det går ju inte riktigt. Mina katter skulle ju få rådamp. Och DET skulle inte vara kul. Då skulle dom vara extremt jobbiga. Och jag vet knappt vad jag skriver över huvudtaget. Jag är så förbannat trött, ögonen står i kors på mig skulle jag gissa på. Tur att jag inte behöver kolla mig i spegeln än på ett tag. ;D
Sötkatten gillar inte att vara med på bild ;(
Puss
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0