Verkligt

Ja, allt känns så verkligt nu. Jag ska verkligen flytta. Jag sa upp lägenheten idag och det kändes så himla bra.
Men jag kommer dock inte flytta till en egen lägenhet i Eskilstuna till att börja med, jag kommer flytta till mamma så länge. Till allt ordnat upp sig med pengar och allt sånt.
Det kommer en gubbe hit om 2 veckor för att förbesikta lägenheten, med tanke på att katterna har förstört lite av tapeterna här. Sen är det bara att börja packa lite smått.. Slänga hälften av grejerna som finns uppe på vinden. Då det mesta av det är skräp, och jag har ingen aning om varför jag sparade det när jag flyttade hit. Men jaa.. Nu har jag nog inget mer att berätta om för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0