Woah

Nu var det är bra tag sen som jag faktiskt skrev någonting här. Jävligt längesen till och med. Flera månader sen. Wow, har skrivit hela 3 inlägg det här året. xD
Och helt ärligt har det fan inte hänt någonting sen dess är jag rädd. Jag har haft halssfluss, det sög. Och sommaren har varit rena katastrofen. Skittråkig alltså. Och PIP, det sög också.. Regna hela jävla tiden.
Men.. Jag har planer på att flytta ifrån den här jävla skitstan. Ska snart flytta till Eskilstuna. Jag läääängtar. Måste dock försöka hitta ett jobb där. Annars får jag väl leva på soc där också, men dock bara ett år, eftersom jag ska börja plugga nästa år.
Tror det kommer bli lite skönt för katterna också att ha en lite större lägenhet att springa omkring i, och ha en balkong dom kan gå ut på. Haha oroar mig dock lite för resan med dom dit. Dom kommer skrika konstant hela resan.

Kommentarer
Postat av: Wednesday

Fått lägenheten?

2010-08-19 @ 16:16:50
URL: http://hathor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0